Relaxed dagje! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Albaniëteam 2012 - WaarBenJij.nu Relaxed dagje! - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Albaniëteam 2012 - WaarBenJij.nu

Relaxed dagje!

Door: albanie2012

Blijf op de hoogte en volg Albaniëteam

22 Juli 2012 | Albanië, Korçë

Happy birhtday to Manon, Happy birthday to Manon .....

Hallo Allemaal!
Vandaag het verslag van gisteren omdat we gisteren de hele dag weg zijn geweest!

Gisteren was de verjaardag van Manon en zijn daarom vrijdag op zaterdag nacht naar de biertuin gegaan om het daar te vieren. Zelfs de live band speelde voor haar "Happy Birthday". Het was een geslaagde avond! 's Ochtends gingen we om 9 uur ontbijten. Om half 11 was er taart met koffie, heerlijk! Om half 12 gingen we naar het meer van Pogradec. Na een busrit van een uur hadden we een prachtig strand. Met uitzicht op Macedonie! Wat was het mooi, en genieten! We hadden een bootje gehuurd. Om half 6 gingen we weer terug en gingen we naar huis. Na snel douchen en klaarmaken gingen we richting een Kip Restaurant. Waar we met 30 man heerlijk hebben gegeten. Sommigen gingen naar huis lopen en sommigen met de auto. We gingen allemaal op tijd naar bed, we waren allemaal gesloopt! Na een super dag/verjaardag van Manon!

• 22 Juli 2012 - 08:12

Sijbren En Roos:

hoi laura en de rest van t team,

Wij zijn sinds donderdag in turkije en hebben hier inmiddels wifi ontdekt, dus we hebben even de verslagen weer bijgelezen :-)! Leuk dat jullie de verj zo mooi hebben kunnen vieren. En laura ik zie dat je haar nog mooi donker is :-P...!
    Het zal idd wel goed warm zijn voor jullie om te klussen zo te zien op de fotos. Maar dat maakt t des te knapper!

Wij nu ook naar t strand, ff proberen of kjou bruine tintje een btje bij kan houden ;-)

Groetjes ons

• 22 Juli 2012 - 08:19

Geke :

Weer fris en fruitig aan de slag?
    Zo te lezen hebben jullie het naar de zin en kunnen veel betekenen daar. An de schuppe......
    HARTelijke groet uit het zonnige Ommen

• 22 Juli 2012 - 10:25

Ina Landeweerd:

ook mooi hoor een ontspannend dagje, morgen weer aan de slag, veel sucses nog maar 5 dagen, en al weer thuis, plus een ervaring rijker,

• 22 Juli 2012 - 10:53

Opa\oma\horsman:

we

• 22 Juli 2012 - 11:20

Familie Van Der Bent:

Wat leuk dat jullie de verjaardag zo feestelijk met elkaar gevierd hebben. Het zegt ook wel iets over jullie als groep, fijn. Zo te zien komen jullie na flinke inspanning en zweten ook voldoende toe aan ontspanning en genieten. Heel veel plezier nog met elkaar. Groetjes vanuit het zonnige Witharen.

Albaniëteam

Van 12 juli tot 27 juli gaan we met een groep jongeren op werkvakantie naar Albanië! Op deze site kunt u onze belevenissen lezen. Wanneer je in Albanië bejaard wordt en er alleen voor staat, ga je een zware tijd tegemoet. Tot vorig jaar waren er geen verzorgings- of bejaardentehuizen en wanneer je dan geen familie meer hebt of kinderen die voor je kunnen zorgen, ben je aan je lot overgelaten. Sinds dit jaar is in het plaatsje Korçe een bejaardentehuis gereedgekomen: Vila Kenedi. Hier hopen we een magazijn en kippenren bij te bouwen. Verder hopen we een vakantieweek van Romakinderen te begeleiden en andere klussen te doen, zoals maaltijden bezorgen, hygiënepakketten uitdelen en verschillende dingen opknappen.

Actief sinds 07 Juli 2012